.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري اولين همايش رزمندگان تخريب‌چي استانهاي شمالي

متن نخستين همايش رزمندگان تخريب‌چي استان‌هاي شمالي كشور در چابكسر برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مسئول اجرايي اين همايش ظهر امروز در اين مراسم با اشاره به اهداف برگزاري همايش افزود: رزمندگان تخريب‌چي جزو نيروهاي جان بر كف و خط‌ شكنان عرصه‌هاي ميدان نبرد هشت سال دفاع مقدس بودند كه اگر وجود آنان نبود ميزان تلفات بالا بوده و نيز كسب موفقيت بسيار سخت مي‌شد.
حسن حسن‌نيا تجديد خاطره و پيمان مجدد با آرمان‌هاي شهدا را از اهداف برگزاري همايش عنوان كرد و گفت: هزينه 8 ميليون توماني برگزاري همايش مذكور از محل كمك‌هاي مردمي و همرزمان شهدا تأمين شده است.
مسئول اجرايي همايش رزمندگان تخريب‌چي خاطر نشان كرد: در اين همايش 350 نفر از رزمندگان تخريب‌چي استان‌هاي گيلان، مازندران و گلستان به همراه خانواده‌هاي خود دعوت شده‌اند.
وي اظهار داشت: از اين پس قصد داريم همايش رزمندگان تخريب‌چي را به طور سالانه در يكي از مناطق استان‌هاي شمالي برگزار كنيم.
امام جمعه لاهيجان نيز در اين همايش گفت: تخريب‌چي‌ها در دوران جنگ جزو نيروهاي صف شكن و خط شكن عرصه‌هاي نبرد بودند و امروز بعد از گذشت 20 سال از دوران دفاع مقدس، خيلي‌ها سئوال مي‌كنند كه تخريب‌چي به معناي چيست و تخريب‌چي چه كسي است كه لازم است بگوييم تخريب‌چي، كسي است كه راه نفوذ دشمن را سد مي‌كند و مانع ورود دشمن مي‌شود.
حامد رنجبر افزود: رزمندگان تخريب‌چي، شهداي زنده و هم پيمان شهدايي هستند كه با حضور در اين همايش بر تداوم عهد و پيمان شهدا اصرار دارند.
وي تخريب‌چي را رزمنده‌اي گمنام خواند و اضافه كرد: متأسفانه طي اين سال‌ها هيچ تريبوني در اختيار رزمندگان تخريب‌چي نبوده كه آنها بتوانند خاطرات خود را بيان كرده و راه شهدا را به نسل آينده بازگو كنند و بگويند كه اين نهضت همچنان ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.